Monday, February 9, 2009

အျမဲအမွတ္ရေနမဲ႔ ေန႔ေလးတေန႔

က်မ ေသာ္ပါ..မုိးထက္ေရးသြားသလုိပဲ က်မတုိ႔ ၆ေယာက္စေတြ႔ျပီးခင္ခဲ႔႔ ၾကတာ ဒီႏွစ္ ၂၀၀၉ ဆုိ ၁၁ ႏွစ္ရွိပါျပီ..။
အဲဒါနဲ႔ ၁၁ႏွစ္ျပည္႔အထိမ္းအမွတ္အေနနဲ႔ ျပီးခဲ႔တဲ႔ ၃ရက္ေန႔ ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆုိေတာ႔ ရန္က ႏွစ္ျပည္႔ဆုိေတာ႔ မုန္႔ဟင္းခါးေကြ်းေလတဲ႔..။
အဲဒီအေကာင္ကုိ ပက္ပက္စက္စက္ကုိဆဲဆုိျပီးတဲ႕သကာလမွာေတာ႔
Woodland Cause Way Point ကSoul Garden ဆုိတဲ႔ Seafood ဘူေဖးဆုိင္မွာသြားစားၾကဖုိ႔သေဘာတူလုိက္ၾကတယ္..။
အရင္တုံးကေတာ႔ Marina Bay မွာရွိတဲ႔ ဘူေဖးဆုိင္ေတြမွာစားေနၾက..
ဒါေပမဲ႔ ခုအဲဒီဆုိင္ေတြကမရွိေတာ႔ဘူးဆုိေတာ႔ နီးနီးနားနား ကဆုိင္မွာပဲသြားစားျဖစ္တယ္..။

အဲဒါနဲ႔ ေနာက္ေန႔မနက္က်ေတာ႔ က်မကအခ်ိန္ပုိင္း အလုပ္ရွိလုိ႔ အလုပ္သြားလုိက္တယ္..
အလုပ္က မနက္ ၁၀ နာရီကေန ညေန ၅နာရီထိဆုိေတာ႔ ညေနက်မအလုပ္ဆင္းရင္ဘူေဖး
ဆုိင္ကုိသြားမယ္လုိ႔ ေျပာထားလုိက္တယ္..။အလုပ္ထဲမွာေတာင္ က်မရဲ ႔ Supervisor ကုိ
ညေန က်မသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အျပင္သြားမလုိ႔ေစာေစာျပန္ခ်င္တယ္လုိ႔
ခြင္႔ေတာင္းလုိက္တယ္..။
သေဘာေကာင္းတဲ႔Supervisorကလဲ ခြင္႔ေပးပါတယ္...ျပီးေတာ႔ေမးလုိက္ေသးတယ္ နင္႔ရဲ ႔
Best Friend ေတြနဲ႔လားတဲ႔..။

က်မအလုပ္လာတုိင္းတေယာက္မဟုတ္တေယာက္လုိက္ပုိ႔ေပးေနၾကဆုိေတာ႔ ဆုိင္က
လူေတြအားလုံးကလဲ သူတုိ႔ကုိသိေနၾကျပီေလ..။အဲဒီလုိနဲ႔ ၄နာရီေလာက္လဲ
ေရာက္ေရာ သူတုိ႔ ၅ေယာက္လုံးဆုိင္ေရွ ႔မွာ ငုတ္တုတ္ေလးေတြ ထုိင္ေစာင္႔ေနၾကျပီေလ..။

Supervisor ကလာျပီးေတာ႔ နင္႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာက္ေနျပီ ခုဖုတ္ေနတဲ႔မုန္႔ျပီးရင္
Time Outလုပ္ျပီးျပန္ေတာ႔ဆုိလုိ႔ က်မလဲ ခပ္ျမန္ျမန္ေလးလုပ္လုိက္တယ္..။
က်မဆုိင္ျပင္ေရာက္ေတာ႔ ေက်ာ္ နဲ႔ မုိးထက္ကရီျပီးေတာ႔ မုိးထက္က သူ႔ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲက
တစ္ရွဳးထုတ္ေပးတယ္..။ဟုတ္ပါရဲ ႔က်မႏွာေခါင္းမွာ ဂ်ဳံမွဳန္႔ေတြ ကပ္ေနတာပဲ..ရန္ကေတာ႔
ဒီကုလားမေလးက အနီစက္မဟုတ္ဘူးကြ အျဖဴစက္နဲ႔တဲ႔..။
အဲဒါနဲ႔က်မလဲ ဟဲ႔..ေပါင္မုန္႔ဆုိင္မွာလုပ္မွေတာ႔ ဂ်ဳံမွဳန္႔ေပတာဆန္းလားဟဲ႔ဆုိျပီးေကာင္းခ်ီးၾသဘာေပးလုိက္ရတယ္..။

မုိးထက္နဲ႔ ေက်ာ္က ဗုိက္ဆာျပီဟာဆုိေတာ႔မွ က်မ၊ထက္၊သက္ တုိ႔လဲ ညကတုိင္ပင္ထားတဲ႔
အတုိင္းသူတုိ႔ကုိ ၁၁ႏွစ္ျပည္႔အမွတ္တရ ၀ယ္ေပးမယ္ဆုိျပီး Raffel City ထဲက Robison ထဲ
ကုိေခၚသြားၾကတယ္..။မုိးထက္ကေတာ႔ ပုိက္ဆံေတြကုန္လုိ႔ဟာ ဆုိျပီးေျပာပါေသးတယ္..။

ဒါေပမဲ က်မ၊ထက္၊သက္ တုိ႔ မွာ အလုပ္က ႏွစ္ကူးတုံးက ရထားတဲ႔ အန္ေပါင္းပုိက္ဆံ
ရယ္ စုထားတဲ႔ပုိက္ဆံေတြရယ္ ေပါင္းလုိက္ရင္ S$400 ေလာက္ေတာ႔ရွိတယ္..။

မႏွစ္ကေတာ႔ ၃ေကာင္လုံးက ေဆးလိပ္ေသာက္ၾကေတာ႔ Zippo မီးျခစ္ေလး ေတြ ၃လုံး
၀ယ္ျပီး သူတုိ႔နာမည္ေလးေတြ ထုိးေပးလုိက္တယ္..ဒီႏွစ္ေတာ႔ဘာ၀ယ္ေပးရမွန္းမသိဘူး

ထက္က အဲဒီေကာင္ေတြ ပုိက္ဆံအိတ္ေတြ စုတ္ေနျပီတဲ႔႔ အဲဒါနဲ႔ က်မတုိ႔၃ေယာက္သား
ေယာက္ကၤ်ားကုိင္ပုိက္ဆံအိတ္တန္းေတြဘက္ သြားၾကည္႔ေတာ႔ Goldlion ဆုိတဲ႔ တံဆိပ္နဲ႔
အိတ္ေကာင္းေကာင္းေလးေတြေတြ႔တယ္..။ ေစ်းႏွဳန္းၾကည္႔လုိက္ေတာ႔ အမ်ဳိးမ်ဳိးပဲ 380
ကေနစျပီး အေပါဆုံး က 78 တဲ႔..။အမေလး..92ေလာက္ ၀ယ္ေပးခ်င္ေပမဲ႔ျပီးရင္
ေမာင္မင္းၾကီးသားေတြက ေဖ်ာက္ပစ္ရင္ကုိယ္ပဲ ေဒါသထြက္ရဦးမွာ..
ဒါေပမဲ႔ ဆုိင္ကေကာင္မေလးက 20% off ရွိပါတယ္ဆုိေတာ႔တြက္ၾကည္႔ေတာ႔
တအိတ္ကုိ 68 ေလာက္ပဲေပးရမွာေလ..အဲဒါနဲ႔ပဲ ၃ေကာင္လုံးေခၚျပီး
ၾကဳိက္လားဆုိေတာ႔ Hard Type ထဲကဆင္တူ၃လုံးယူၾကတယ္..။

အဲဒီ၃ေကာင္လုံးတခုထူးျခားတာက တေယာက္ၾကဳီက္တာ အကုန္လုိက္
ၾကဳိက္တာပဲ..အဲဒီေတာ႔သူတုိ႔ဆီမွာရွိသမွ်ဟာေတြကအမ်ဳိးအစားေတြတူတူၾကီးပဲ..။

အဲဒါနဲ႔ Robison ထဲကေနထြက္ျပီးသူတုိ႔က က်မတုိ႔ကုိေနာက္လုိက္ခဲ႔ဆုိျပီး ေခၚသြားတယ္..။
Levis ဆုိင္ေရွ ႔ေရာက္ေတာ႔ ေက်ာ္နဲ႔ရန္ နဲ႔က လြယ္အိတ္ထဲကေန တခုခု ထုတ္ေနတယ္..။

မုိးထက္ကေတာ႔ ဆုိင္ထဲ ၀င္သြားျပီး ေကာင္တာက မိန္းမကုိတခုခုေမးေနတယ္..။ျပီးေတာ႔
မွဆုိင္ျပင္ျပန္ထြက္လာျပီး ရတယ္လုိ႔ေျပာတယ္ဆုိေတာ႔မွ က်မသေဘာေပါက္တယ္..။
ခု Levis ကဂ်င္းေဘာင္းဘီအေဟာင္းေတြ ကုိဘာေဘာင္းဘီအမ်ဳိးအစားပဲျဖစ္ျဖစ္
တထည္ 50 ေပးေနတာေလ..။ဆုိၾကပါစုိ႔ သူ႔ဆီကအသစ္က 120 ဆုိရင္အေဟာင္းဖုိး
50 ႏွဳတ္ျပီး 70ပဲေပးရတာမ်ဳိးေပါ႔..

အဲဒါဟုိ၃ေကာင္က သူတုိ႔အေဟာင္းေတြကုိ ယူလာျပီး က်မတုိ႔ကုိအသစ္
တထည္စီနဲ႔လဲေပးတာ..က်မက 120 တန္ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ၁ထည္၊သက္ကေတာ႔
130 တန္၊ထက္က 139 တန္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ၁ထည္စီ ယူခဲ႔ၾကပါတယ္..။
၀ယ္တာျခမ္းတာေတြျပီးသြားတဲ႔ အခါမွာေတာ႔ က်မတုိ႔ ၆ေယာက္သား
ဘူေဖးဆုိင္ရွိတဲ႔ Woodland က Cause Way Point ကုိခ်ီတက္ခဲ႔ၾကပါေတာ႔တယ္..။

က်မတုိ႔ဆုိင္ေရာက္ေတာ႔ ၆.၄၅ေလာက္ လူေတြလဲသိပ္မေေရာက္ေသးတာနဲ႔တူပါတယ္..
က်မတုိ႔လဲ၁ေယာက္ 24 ႏွဳံးနဲ႔ အျပီစားလုိက္တာ..ည ၉.၃၀ ေလာက္မွ ရန္က အစားပိတ္
အသားလုံး၁လုံးစားျပီးမွ ၀ုိင္းကုိသိမ္းပါတယ္..။ေက်ာ္နဲ႔မုိးထက္ကေတာ႔ က်မအိတ္ထဲက
ဆင္တုံးမႏြယ္ အစာေၾကေဆးကုိလုေနၾကျပီ..။

ဘာပဲေျပာေျပာ ဒီေန႔က်မတုိ႔အားလုံးစတင္ခင္မင္ခဲ႔ၾကတဲ႔ ေန႕ကေလးျဖစ္ေတာ႔
အားလုံးရဲ ႔ရင္ထဲမွာအေပ်ာ္ေတြကူးစက္ေနမွာပါ..။ဒီေလာက္ႏွစ္ေတြအၾကာၾကီး
ေနလာၾကတဲ႔သူငယ္ခ်င္းေတြ ရဲ ႔ျဖဴစင္သန္႔ရွင္းတဲ႔ေမတၱာတရားကုိလဲ အျမဲတမ္း
တည္တံ႔ေနပါေစလုိ ဆုေတာင္းပါတယ္..။

ေသာ္










2 comments:

ေႏြးေနျခည္ said...

ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြပဲ ;)

ပီတိ(စိတ္ပညာ) said...

မမတို႔ ကိုကိုတို႔ ။ စခင္ၾကတာေလးလည္း ဖတ္ခ်င္ပါတယ္။