Saturday, April 11, 2009

သၾကၤန္ဗ်ာ..သၾကၤန္.. :(


သၾကၤန္ေရာက္ျပီဗ်ာ..ဘာလုပ္ၾကမလဲ..ဒီႏွစ္စကၤာပူမွာ ၆ေယာက္လုံးရွိေနၾကေတာ႕
နဲနဲေတာ႕ေတာ္ေသးတယ္..ဒါေပမဲလူစုံရွိေတာ႕လဲလူစုံသၾကၤန္ကုိလြမ္းရတဲ႕ဒုကၡကလဲ
မေသးဘူးေနာ္..ဘယ္သူေတြဘာပဲေျပာေျပာေလ..ခုခ်ိန္မွာသၾကၤန္ဆုိငါမုန္းတယ္တုိ႕
ငါကေရပက္ခံရရင္အရမ္းစိတ္ဆုိးတယ္တုိ႕ေျပာတဲ႕သူေတြရွိရင္ေျပာပါ..တခုပဲေျပာမယ္
သၾကၤန္ဆုိတာ က်ေနာ္တုိ႕ျမန္မာတမ်ဳိးသားလုံးရဲ႕ျပယုဂ္ ၊ ယဥ္ေက်းမွဳလုိ႕ပဲေျပာမယ္ဗ်ာ.
က်ေနာ္သၾကၤန္မျပန္ရတာ စေရာက္ကတဲ႕ျမန္မာျပည္မျပန္ရတာ ၅ႏွစ္ရွိျပီ..။တျခားအခ်ိန္
ေတြမသိသာေပမဲ႕သၾကၤန္ခ်ိန္ေရာက္ရင္က်ေနာ္သူမ်ားထက္ပုိျပီး Home Sick ျဖစ္ပါတယ္.
က်ေနာ္႕လုိမ်ဳိးေနာက္တေယာက္ကေတာ႕ ေသာ္တာေပါ႕..။သူကေတာ႔ ၄ႏွစ္ရွိျပီ..။
အရမ္းလြမ္းတယ္ဗ်ာ..။တကယ္သၾကၤန္ကုိလြမ္းတယ္..။တႏွစ္မွာတလ တလမွာ ဒီ၄ရက္
အဲဒီရက္ေတြကုိ အပုိင္သိမ္းလုိ႕ရရင္သိမ္းထားခ်င္တယ္..။က်ေနာ္တုိ႕ ဘ၀မွာအခ်စ္ေၾကာင္႕
ဘ၀ေၾကာင္႕ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင္႕လြမ္းတာေတြ ေၾကကြဲတာေတြရွိေကာင္းရွိပါလိမ္႕မယ္.
က်ေနာ္အတြက္ကေတာ႕ သၾကၤန္ကုိ က်ေနာ္ခ်စ္သူထက္ပုိခ်စ္တယ္..လြမ္းတယ္...
သၾကၤန္ကုိရူးရူးမုိက္မုိက္ခ်စ္တဲ႕သူေတြထဲမွာ က်ေနာ္တုိ႕ကုိပါထည္႕ထားလုိက္ပါေတာ႕...


1 comment:

ေႏြးေနျခည္ said...

ေတာ္ေတာ္ လြမ္းေနတာပဲ...
သူမ်ားေပ်ာ္ေနတာေတြေတြးျပီး အေပ်ာ္ေတြ ကူးစက္လိုက္ပါ