Sunday, April 19, 2009

ခံစားမွဳေတြအမ်ားၾကီးခံစားရတဲ႕Video ေလးတခု

ဒီေန႕က်ေနာ္ e-mail ထဲကုိေရာက္လာတဲ႕ FWD mail ေလးတခုအေၾကာင္းေျပာျပခ်င္
လုိ႕ပါ..။

ဒီျပကြက္ေလးကုိၾကည္႕ျပီး က်ေနာ္တုိ႕ ၆ေယာက္လုံးခံစားခ်က္ေတြထပ္တူထပ္မွ်
ခံစားခဲ႕ရပါတယ္..။

ဘာေတြလဲဆုိေတာ႕....

က်ေနာ္ခုျပထားတဲ႕ Movie ေလးကုိ ၾကည္႕ရွဳျပီးသြားရင္ ပထမေတာ႕ရီေပးလုိက္ၾကပါ

ျပီးရင္ သူတုိ႕ရဲ႕အႏုပညာအတြက္ခ်ီးၾကဴးေပးၾကပါ...ျပီးရင္ စာနာ နားလည္ေပးၾကပါ..။

ျပီးရင္ က်ေနာ္တုိ႕ လက္ရွိပုိင္ဆုိင္ေနရတဲ႕ဘ၀မွာေနရတဲ႕အတြက္ မိဘ၂ပါးနဲ႕မိမိကုိယ္
တုိင္ၾကဳိးစားအားထုတ္ခဲ႕ရတာေတြကုိ ေက်းဇူးတင္လုိက္ပါ..။

ျပီးရင္ က်ေနာ္တုိ႕ လက္ရွိေရာက္ေနတဲ႕ ဘ၀ေလးကေန သူတုိ႕ဘ၀ေလးေတြအတြက္
ကုိယ္တတ္အားသေရြ႕ကူညီေထာက္ပံ႕ေပးလုိက္ၾကပါေနာ္..။

အသံတုိးေနရင္ နဲနဲ Volume ျမွင္႕လုိက္ပါေနာ္...နဲနဲ Buffer လုပ္ျပီးမွၾကည္႕တာပုိအဆင္ေျပ
မယ္ထင္တယ္...။


2 comments:

ေကာင္းကင္ျပာ said...

အမ တို႔ ငယ္ငယ္ထဲက ေတြ႔ရတဲ့ ဘ၀ေလးေတြေပါ့၊ ေတြ႔တဲ့ ေနရာတိုင္း ပိုက္ဆံ ထည့္မိပါတယ္

ေရွးစာဆုိ said...

သူတို႔ရဲ႕ အႏုပညာကို တစ္ကယ္ကိုသေဘာက်မိပါတယ္။ လက္ရွိဆိုေနတဲ႔ Rapper ေတြထက္ေတာ႔ မနိမ္႔ဘူးလို႔ေတာင္ ေျပာရမလိုျဖစ္မိပါတယ္။ စိတ္ထဲမွာလည္း သူတို႔နဲ႔အတူတူ ဝင္ေတာင္ဆိုခ်င္မိသြားတယ္တဲ႔ အျပင္ ဝင္ျပီးကို က၊ ကုန္မိခ်င္သြားတယ္။ ဘဝရပ္တည္ေရးကို ေျဖရွင္းတဲ႔ေနရာမွာ ဒါက သူတို႔ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မို႔....
ျပီးေတာ႔ ဒီဗီဒီယို ရုိက္ျဖစ္သြားတဲ႔လူရဲ႕ စိတ္ကူးေလးကိုလည္း သေဘာက်မိတယ္။